Positieve ontwikkelingen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Desirée Leukel - WaarBenJij.nu Positieve ontwikkelingen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Desirée Leukel - WaarBenJij.nu

Positieve ontwikkelingen

Blijf op de hoogte en volg Desirée

02 Maart 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal,

Er is weer erg veel gebeurd de afgelopen week!
Als eerste gaat het nu heel goed op het werk. De beta versie van de website is af dus aan het einde van deze week zal hij eindelijk online komen. Door deze ontwikkeling is iedereen nu druk bezig met artikels schrijven voor de website and de uiteindelijke lancering. Hierdoor is het ook lekker druk op kantoor en zijn er een aantal nieuwe mensen bijgekomen om het team te versterken. Verder heb ik een gesprek gehad met de marketing manager over mijn stageopdracht en opdracht die ik zal doen voor het bedrijf. Ik ga werken aan een rapport over het plannen, implementeren en analyseren van ‘Customer Relationship Management’. Ik heb het rapport opgedeeld in drie onderwerpen, namelijk planning, implementeren en analyseren.
Bij het planning ga ik eerst onderzoek doen naar het onderwerp zelf(volg de link voor meer informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management), de systemen die er beschikbaar zijn, en de wensen en verwachtigingen van het bedrijf. Vervolgens ga ik verder met de tweede stap namelijk implemteren. Ik zal dan een presentatie geven aan alle werknemers van 2GoCopenhagen en ze uitleggen hoe we CRM gaan begrijpen in ons bedrijf. Erna zal ik wat praktsiche lessen geven over het systeem en hoe het moet worden gebruikt. Ten slotte zal ik in de Analyse fase een enquete maken en afnemen. In de enquete zal ik vragen stellen over hun ervaring met het nieuwe systeem en eventuele verbeterpunten. Dit allemaal samen zal dan leiden tot een conclusie en aanbevelingen.
De marketing manager was na het horen van mijn plan heel erg enthousiast en erg nieuwschierig hoe ik dit ga uitwerken. Ik ook moet ik zeggen;)
Deze opdracht zal mij de komende weken wel zoet houden!

Verder zijn Nikki en ik het afgelopen weekend naar een vlooienmarkt geweest. Dat is heel erg populair hier en we hoorde er heel veel (positieve) verhalen over. Het leek ons een leuk idee om daar heen te gaan en misschien wat leuke goedkope dingen te scoren, aangezien Kopenhagen zo duur is! En ja hoor, een hele grote zaal vol met kleren, antiek, schoenen, sieraden en nog veel meer! Het was even zoeken maar uiteindelijk hebben we allebei leuke kleren en accessoires weten te scoren voor een spotprijs. Touché voor onze onderhandelingsmethoden;)

Ook krijg ik de komende tijd heel veel bezoekers wat ik erg leuk vind! Ten eerste zal Donovan langskomen over 2 weken waar ik heel erg naar uit kijk. Het weekend erna komt Mama, het weekend daarna ga ik verhuizen naar mijn nieuwe kamer(meer informatie daar over vertel ik zometeen), het weekend daarna zal Donovan een week langskomen, dan komen Danielle en Dennis. 2 weken daarna komt Kyale met haar vriend(vriendin van Bedrijfseconomie in Tilburg) en 2 weken daarna zullen Papa en Mama langskomen.
Super druk zoals je ziet maar wel heel erg leuk en ik ben echt blij dat zoveel lieve mensen mij willen bezoeken:) Vind het super gezellig dat ze allemaal langs willen komen!

Even terug over mijn nieuwe kamer. Ik ben gister(zondag) naar een kamer gaan kijken en die beviel meteen. Zoals ik vertelde in mijn vorige verslag zou ik donderdag naar een kamer gaan kijken. Die kamer was mooi en groot, maar lag erg ver van de stad en ook heel ver van Nikki vandaan(35 minuten fietsen). Ik zat dus een beetje geisoleerd en de badkamer was extreem klein. Geen grap: 2m2. Dus als je op de WC zat kon je tegelijktijd douchen!! Dat zag ik niet zo zitten en ik wilde geen overhaaste beslissing maken dus heb uiteindelijk besloten om die kamer niet te pakken voor mijn laatste weken in Kopenhagen.
Een dag erna kreeg ik een bericht van iemand waar ik een tijdje geleden mee had gepraat en hij vroeg of ik nog op zoek was naar een kamer want hij had een kamer vrij. Dus Nikki en ik gingen kijken en het was meteen goed! Gister heb ik ook meteen besloten om de kamer te nemen. Natuurlijk besproken met Papa en Mama;) Ik ben er echt heel erg blij mee en weet zeker dat het een goede keuze was!

Daarnaast ren ik ook regelmatig sinds ik in Kopenhagen ben. Ze hebben hele mooie meren en parken waar je lekker kunt gaan rennen. Helaas had ik na een paar keer rennen een beetje last van mijn achillespees en besloot ik nieuwe sportschoenen te kopen. Na de aankoop vroeg Papa of ik met de nieuwe schoenen door Kopenhagen zou vliegen. Ik zei dat ik zo snel zou zijn dat ik haast de marathon kon rennen, voor de grap. Een paar minuten erna kreeg ik een bericht dat dat goed uitkwam want in Mei is de marathon in Kopenhagen. Oeps! Ruim 42 KM ga ik niet rennen dacht ik, maar het leuk me wel leuk om een kortere afstand te rennen tijdens een wedstrijd. Dus ik ging even online zoeken en kwam al snel terecht bij de Vrouwen Kopenhagen 10KM run. Mooie uitdaging dacht ik. 5 minuten later had ik me ingeschreven. Zo kan ik er niet meer onderuit en is het een goed doel om naar uit te werken! Na de inschrijving heb ik een ren-plan opgesteld om er goed voor te trainen. Dus, op 21 Juni ga ik 10 KM rennen samen met honderden andere vrouwen in Kopenhagen! Ik vind het heel erg leuk maar toch ook weer spannend!

Veel liefs uit Kopenhagen en indtil næste gang(tot de volgende keer;))


  • 02 Maart 2015 - 16:32

    Lidy:

    Wouw Dees, klinkt allemaal super meid. Ik heb op je vorige verslag ook een paar keer geprobeerd te reageren, maar om een of andere reden kreeg ik mijn reactie niet geplaatst.
    Met zoveel bezoek vliegt de tijd voor je voorbij, toch.
    Heel veel succes met je stage opdracht.
    Groetjes van de Lenoirtjes xxx

  • 02 Maart 2015 - 17:06

    Mama:

    Leuk om het weer allemaal op "papier" te zien schat!
    Ben zo benieuwd naar de live versie

  • 03 Maart 2015 - 23:02

    Daan:

    Klinkt weer niceeeeee Daisy! Snel Skypen!! Dikke kus!

  • 04 Maart 2015 - 14:56

    Oma & Opa Wanten:

    Meisje het gaat je goed met je fijn om te horen
    wat een leuk verslag , zo blijven we goed op de hoogte
    we vinden het leuk om je te volgen , en komen zo nog wat te weten
    over Kopenhagen. Succes met je nieuwe kamer
    Veel liefs Oma & Opa xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desirée

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 5603

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 28 Juni 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: